De kliniek

Kwaliteit

Kwaliteit en duurzaamheid met een personal touch. Wij geven u voorlichting op maat, met betrekking tot de mondgezondheid of stellen voor u een persoonlijk behandelplan op. Daarnaast maken we gebruik van de vergroting in de vorm van een microscoop of loepbril. Oude amalgaam vullingen worden onder een rubber lapje verwijderd om te voorkomen dat kwik het lichaam in komt.

Beoordelingen

Tess Burggraaf: Mijn afspraak bij de tandarts was super aangenaam. Er werd precies verteld wat er gebeurde en het resultaat is ook erg mooi.

Geert van Seeters te Eindhoven: Gedurende mijn traject, had ik al snel vertrouwen in Nurcan Yilmaz en heb haar leren kennen als zeer vakkundige professional vol ambitie. Ze streeft dan ook naar het beste resultaat voor haar client en heeft me daar ook continu bij betrokken. Bovendien is Nurcan erg prettig in omgang.

Anneke Kouwenhoven: Een jonge vooruitstrevende doortastende tandarts die een dikke 10 verdiend. Waarom? Maak een afspraak bij haar en u begrijpt mijn enthousiasme.

Voor meer recensies klik hier.

Huisregels

Op tijd komen
Probeer minimaal 5 minuten voor de afspraak aanwezig te zijn. Dan weten we zeker dat we u alle aandacht kunnen geven. Wij sturen u 2 dagen voor de afspraak een herinnering per e-mail. Poets uw tanden voor u komt.

Wij willen u er wel op wijzen dat het verzenden van de herinneringsmail een service is. Het komt wel eens voor dat dit niet goed gaat. Het is te allen tijde uw eigen verantwoordelijkheid om uw afspraken bij te houden.

Afzeggen van de afspraak
Doe dit dan uiterlijk 24 uur van te voren (op werkdagen) telefonisch of aan de balie. Doet u dit later, dan moeten we u helaas kosten in rekening brengen. Deze zijn afhankelijk van de behandeling die ingepland stond.

Garantie
Op tandartsbehandelingen gelden in het algemeen geen garantiebepalingen. Maar omdat we overtuigd zijn van ons werk en natuurlijk willen dat u tevreden bent, kunnen wij in individuele gevallen wel coulance bieden. Neemt in dat geval contact met ons op. Samen met u bekijken we de situatie en de oplossingen.

Overlast
Uitgebreide telefoon gesprekken in de wachtkamer zijn niet toegestaan. Huisdieren zijn niet toegestaan in de wachtkamer i.v.m. hygiëne.

Zorg dat uw gegevens kloppen
Als u verhuist, een ander mailadres krijgt, van verzekeraar wisselt of als er iets anders verandert: geef dit dan aan ons door. Dit kan bijvoorbeeld per mail. U bent zelf verantwoordelijk voor het up-to-date houden van uw gegevens.

Medicijngebruik
Gebruikt u medicijnen of heeft u gezondheidsproblemen? Dat is voor ons belangrijke informatie. Geef het dus aan. We gaan uiteraard vertrouwelijk met deze informatie om, we houden ons aan de privacywet.

Foto’s
Lichtfoto’s gemaakt met de camera kunnen worden gebruikt als publicatie- en lesmateriaal op social media. Bij bezwaar kunt u mailen naar info@daniels-tandheelkunde.nl